State team + giveaway

18.4.13

Dzisiaj dla odmiany po poprzedniej stylizacji będzie bardziej na sportowo. Chyba każda kobieta ma takie dni, kiedy nie ma ochoty na szpilki. W trakcie zimy prawie ciągle sięgałam po kalosze, czy śniegowce. Teraz na dłuższe wyjścia zamiast płaskich trampek wybieram te na koturnie. Mimo, że wielu osobom ten trend mógł się już dawno znudzić, to ja dopiero teraz poczułam, że to mój czas na takie trampki i czuję się w nich świetnie. Chyba to jest najważniejsze, wygoda i przyjemność z noszenia. :) Jutro wybieram się do Łodzi i postaram się przygotować dla Was ciekawą relację z Fashion Weeku. Miłego weekendu!

READ IN ENGLISH



















t-shirt - Choies
torebka (bag) - h&m
zegarek (watch) - Lorus
trampki (sneakers) - Zign
narzutka (blazer), spodnie (pants) -h&m

Chciałam dać Wam jeszcze znać, że na moim FB startuje konkurs zorganizowany wraz ze sklepem Romwe.com - TUTAJ.

You Might Also Like

55 komentarze

  1. Genialna torebke <3 buty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wiosenna Daisy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty i torebkę kocham ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie !!
    buty są super !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam cały ogrom stylizacji z tego typu butami i za każdym razem nie byłam do nich przekonana ale szczerze dopiero przy tym zestawieniu delikatnych kolorów i prostej całości jestem na tak. Może i sama się zastanowię nad ich zakupem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. torebka i narzutka podobają mi się najbardziej, ogólnie przyjemne dla oka zestawienie kolorystyczne. co do butów to kompletnie za nimi nie przepadam ale co kto lubi, ja zazwyczaj stawiam na trampki lub baleriny

    OdpowiedzUsuń
  7. wspaniale:)buty piekne. Rewelacyjnie wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  8. a mi się ta moda na takie buty w ogóle nie podoba.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetnie wyglądasz, a torebka jest cudna!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie połączenie kolorystyczne , az miło się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przyjemne kolory! Lubię połączenia luźnego t-shirtu, tenisówek czy sneakersów z elegancką torebką! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty są boskie, marzą mi się takie! Bajeczne kolory. Gdzie kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko pięknie, ale nie podoba mi się zestawienie tej (cudownej!) torebki z resztą...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nieeeeee te buty beeee, poza tym ok ;) ale ja jestem typowo trampkowa, dlatego takie modyfikacje przyprawiaja mnie o palpitacje..

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajne te buty, ladny kolor

    OdpowiedzUsuń
  16. Klorystycznie, swietnie. Tylko ta torebka ( sliczna nota bene) wydaje mi sie nieco osamotniona. Moze z jakas bardziej bluzeczka, typu bo ja wiem? Clasic czy à la Jackie Kennedy? Moze jesli na butach bylby jakis blekitny element? No nie wiem ;)
    Champagne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kolejnym zestawie będzie też ta torebka, może wtedy bardziej Ci się spodoba :)

      Usuń
  17. świetnie wygladasz w takim wydaniu!

    OdpowiedzUsuń
  18. Trampki i torebkę masz prześliczne. Tak jak mówisz - każda kobieta potrzebuje czasem odpoczynku od szpilek, a Ty w wersji sportowej wyglądasz rewelacyjnie :)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam na mój nowy pastelowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piekny stroj!!! Bardzo podobaja mi sie twoje buty, sa bardzo kobiece! Swietne kolory :)

    Shadow Of Style

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię takie sportowe wydanie, fanie to wygląda

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie pastele! bardzo fajniy outfit :))

    OdpowiedzUsuń
  22. czy ta torebka jest z tegorocznej kolekcji? jest świetna, bardzo chciałabym ją zakupić. jeśli tak, to jaka cena?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale z tego co wiem ciężko ją dostać. Kosztowała 149zł.

      Usuń
  23. Od dawna obserwuję Twój blog i wszystkie stylizacje bardzo mi się podobały, ale ta jest tak wiosenna i świeża, że musiałam w końcu skomentować Twój post! :) Wszystko do siebie idealnie pasuje, trafiłaś w mój gust.
    Zapraszam do nas! Nowy blog, lekko o modzie, zdrowym trybie życia i sporcie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo swieżo i tak wiosennie;) super Daisy;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz, bardzo wiosenna stylizacja :) Torebka rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw , a torba jest genialna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. A jednak je kupiłas:) ja jeszcze zastanawiam sie nad tego typu butami nie mogę sie na nic zdecydowac bo non stop zmieniam zdanie jakie chce kupic:P wiem, że butów niegdy za wiele ale nie chciałabym aby leżały potem w szafie. A czy buty tej firmy są wygodne i jak wypada rozmianówka? bo pare fasonów mnie zainteresowało.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak inne buty tej marki, bo to są moje pierwsze, ale są bardzo wygodne, dobrze wykonane a rozmiarówka jest typowa.

      Usuń
  28. te buty wyglądają całkiem fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rewelacyjna stylizacja. Niby na sportowo, a nadal kobieco i pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. megaaa torebka!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Całość wygląda bardzo fajnie, jedyne do czego się przyczepie to torba. Może gdyby była biała bardziej pasowały do ubioru ale i tak jest ok :) mozesz zdradzić jakiej firmy uzywasz bronzera? pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj akurat nie mam bronzera a róż z h&m ;) Pozdrawiam!

      Usuń
  32. Świetna wiosenna stylizacja! Takie jasne i optymistyczne kolory, szczególnie torebka:)

    Pozdrawiam
    http://zabic-garsonke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. daisy super stylizacja, torebka śni mi się po nocach, nigdzie nie mogę jej dorwać:/ powiedz mi czy planujesz jakąś wyprzedaż i będzie może szansą ją od ciebie odkupić?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, planuję w połowie maja, ale tej torebki nie będzie ;);)

      Usuń
  34. nie wiem dlaczego, ale ja też tak mam, że do niektórych rzeczy/ciuchów itd muszę dojrzeć :) i często bywa tak, że jak "moda" na coś mija, to mi się to zaczyna dopiero podobać :P

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty podbiły moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. planujesz wyprzedasz? super ;) a wiesz juz co bedziesz sprzedawac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, będzie ok 50 rzeczy, dużo torebek, butów, spódniczek :)

      Usuń
  37. Prezentujesz się pięknie, choć do mnie trampki na koturnie nie przemawiają ;)

    Pozdrawiam,
    http://truskawkowyjogurt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. super wyglądasz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetnie !! Lubię u Ciebie to, że się ubierasz a nie przebieras

    OdpowiedzUsuń
  40. It took me a while to pick up the sneakers wedges trend too. At 1st I find it hard to accept but now, I just can't live without it whenever I turn to casual outfit! =D
    Your sneakers wedges look good and the bag too.

    OdpowiedzUsuń
  41. super buty i połączenie kolorów :) stylizacja idealna na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń