Le Bunny Bleu

17.2.12

W jednym z moich ostatnich wpisów na FB pokazałam Wam karton. Od razu zgadłyście, że w środku są buty. Karton = buty, ok, to oczywiste ;) Ale nie są to zwykłe buty, a takie, których jeszcze w życiu nie miałam ;) Le Bunny Bleu przyleciały do mnie z prosto z Manhattanu i są najbardziej uroczymi butami, jakie do tej pory posiadałam :) Jestem nimi tak oczarowana, że nie mogłam nie zrobić dla Was tego wpisu i nie pokazać detali, jakimi się cechują. Już jutro post ze stylizacją z nimi w roli głównej :)

READ IN ENGLISH









Do kupienia tutaj.

54 comments

  1. przeciez te buty w twoim rozmiarze bedą jak płozy......

    ReplyDelete
    Replies
    1. a ty idz kupic na bazarze mozg :|

      Delete
    2. no i co z tego??? też noszę duży rozmiar, i własnie kupiłam sobie a'la emu, i są nawet ciut za duże, ale i tak będę w nich chodzić bo mnie się tak podoba

      Delete
    3. taaa może i wam sie podoba ale to wygląda tragicznie i pewnie was wyśmiewają

      Delete
    4. na szczęście nie wszyscy są tak popaprani jak ty ;)

      Delete
  2. w tej chlapie... współczuje tym butom...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od chlapy, to ja mam kalosze :)

      Delete
    2. ale wy jesteście idiotyczne :/ Logiczne ,że Daisy nie będzie takich butów nosić w deszcz.

      Delete
  3. Zwykłe "UGGI"... te "rysunki" na środku stopy wcale nie dodają im uroku. Jedyne co mi się podoba, to ich kolor. Jak za taką kasę to beznadzieja...

    ReplyDelete
    Replies
    1. A kupisz tansze welniane buty tego typu? Nie sadze! Plis - nie wymadrzaj sie!

      Delete
  4. bardzo ładne, ta blaszka z tyłu z uszami królika;))

    ReplyDelete
  5. Mi też sie nie podoba aplikacja na przodzie. Mega tandetnie to wygląda. Myslę, ze pewnym wieku sa rzeczy, ktore nie pasuja - wygladaja kiczowato.

    ReplyDelete
  6. dla mnie sa przecudowne :) fakt - drogie. kazda normalna osoba w chlapie nie bedzie nosila TYCH butów ZA TAKA KASE bo wiadomo ze sie szybko zniszcza, wspolczuje ze niektore niemyslace osoby nie wiedza o tym. (szczegolnie jedna z osob powyzej:]).

    ReplyDelete
  7. brzydkie. nie wiem co dziewczyny w nich widzicie są okropne i wcale nic w nich kobiecego nie ma.
    michał

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kobiece to sa szpliki, a w zimie chodzi o wygodne i cieplo :)

      Delete
  8. jestem na tak dla tego typu butów, fajnie, że wybrałaś inne niż emu, od których się roi się na blogach, te są miłą odmianą, mają piękny kolor :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miła odmiana od Emu, których de facto są tylko podroba..? :/
      Ale ta "Daisy" to straszna hipokrytka ! Ostatnio jej się wielce takie buty nie podobały, a za kilka dni post, ze kupiła sobie sliczne podroby, którymi jest tak bardzo oczarowana.. M a s a k r a

      Delete
  9. Nie zgadzam sie.
    Wszytskie buty tego typu: EMU, UGI, i te nie przemakaja, na chlape tez sa idealne. Zreszta - kto mowi ,ze trzeba je nosi na chlape i obrazac inne osoby? (dziewczyna powyzej nie ma kultury ani nie ma takich butów). Kobiecego moze nie ma w nich nic, ale sa bardzo wygodne, cieple i zadne buty nie spelniaja takich wymogów. Aplikacja na przodzie nie trafia w moj gust ale kupię takie bez aplikacji. Sa tansze niz emu lub ugi. Za prawdziwa węlnę i nieprzemakalnosc się placie drogie Panie. Lepiej zainwestowac raz, a porzadnie niz kupowac co roku buty albo marznac w zimie! Ja mam emu juz 3 rok i nigdy mi nie przemokly, nigdy mnie nie zawiodly i uwazam, ze sa idealne na zime, chlapy, w gory, a nawet przy odpowiedniej stylizacji mozna je ubrac do fajnego topu i zakietu!
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daisy:

      http://3.bp.blogspot.com/-V5N_Jd7fOYU/Tyf_Ox0jgfI/AAAAAAAAPSQ/j-cKx2JEH1o/s1600/2.jpg

      Pomysl na sytlizacje dla Ciebie :))

      Delete
  10. Le Bunny Bleu would like to thank you for a lovely post with our shoes ~
    www.lebunnybleu.blogspot.com
    www.facebook.com/LeBunnyBleu

    ReplyDelete
  11. niestety za jakość się płaci, w tych butach na pewno będzie ci ciepło, ja nie popełnię więcej razy błędu jakim było kupienie "tego typu" butów w niskiej cenie
    po kilku założeniach były do wyrzucenia, nie grzały i wyglądały okropnie
    Z

    ReplyDelete
    Replies
    1. dokladnie!!!!!!!!

      Delete
    2. Jaka jakosc , jakie placi?? te buty koszuja ok 60 dolców czyli ok 160 - 170 zł..czyli półka cos a'la hevy duty..lepiej juz dołozyc i kupic oryginalne uggsy, które sa chyba najlepsze..

      Delete
  12. Niestety ale mi też się nie podobają :( w tego typu butach kobieca noga traci na atrakcyjności w każdy możliwy sposób! Uważam, że można kupić równie wygodne buty, które nie wyglądają jak kapcie. Jest mnóstwo butów na płaskiej podeszwie, które są wykonane ze skóry lub innego tworzywa a przy tym są bardzo zgrabne i eleganckie. Ja osobiści jak mam mnóstwo "latania po mieści" to zakładam moje super wygodne i kobiece kozaki na płaskim obcasie z Venezi i wiem, że wyglądam modnie i stylowo bo pasują do wszystkiego i jest mi bardzo wygodnie. Są rzeczy ponadczasowe,należące do kanonu klasyki, które zawsze się sprawdzą w Każdej sytuacji!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Emu też są modne i bardzo wygodne jeżeli tak sprawiasz sprawę:) To,że nie wyglądają jak cud świata to inna sprawa. Myślę jednak ,że Twoje kozaki nie sprawdzają się w ekstremalnych sytuacjach - EMU tak :) O upodobaniach można dlugo rozmawiać - ilę ludzi tyle gusta. Jeżeli jednak chodzi o "dużą zimę" to emu bez watpienia sprawdzą się rewelacujnie :)

      Ps. Kozaki z Venezi nie pasują do wszytskiego - na wyjazd w góry napewno nie :)

      Delete
    2. Kobieto, czy ta Venezia Cię ogrzewa przy 30 stopniowym mrozie???

      Delete
    3. faktycznie! polska to kraj ze kazdego dnia w zimie masz -30?? nie sugeruj sie tym ze przez 5 dni bylo -20! chyba ze jestes meteorologiem :D to szacun! i uwierz ze taka Venezia grzeje!;D

      Delete
    4. nie powiedziałam przecież że zawsze jest 30 stopni mrozu, ale tak bywa i mnie osobiście wtedy niestety zwykłe kozaki niezbyt grzeją i mam w nosie jak wyglądam wtedy w Emu, ważne żeby mi było ciepło. Jeśli tobie Venezia wystarcza, to ok. Oszczędź sobie komentarzy o byciu meteorologiem.

      Delete
  13. Uwielbiam te buty, sama śmigam w takich już drugą zimę i nie ma lepszych! :)

    ReplyDelete
  14. nieważne że są ciepłe, nieważne że wygodne, nieważne bo wygadają obleśnie, jak kapcie, czemu na co dzień nie chodzicie w piżamach? przecież też są wygodne. jak celebrytki zaczną nosić gumofilce to pewnie większość lasek też zacznie: http://adimax.pl/system/products/231/original/Gumofilce.jpg?1299174965

    ReplyDelete
  15. Daisy ile za nie dalas?? Fajne sa duzo bardziej mi sie podobaja niz oklepane emu blee... :)

    ReplyDelete
  16. Buty rewelacyjne :) Szkoda, że takie drogie :( No, ale cóż - za jakość trzeba płacić.

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Butki wyglądają prawie jak EMU,UGG na moje. Ja tam jestem fanką Emu-ale oryginałów, jestem w nich zakochana i NIGDY nie miałam wygodniejszych i cieplejszych butów na stopach! To prawda, że nie wyglądają kobieco, ale to jaki stopa ma komfort jest nie zastąpione i nic innego się nie liczy! Nie przemakają i się nie ciapią, ale wtedy jak kupicie sobie oryginalne i najlepiej te wodoodporne z usztywnioną piętą, bo inne to wiadomo co się z nimi robi.. ale taka przyjemność kosztuje od 500 zł (w promocji) wzwyż. Więc te są naprawdę TANIE! Ja jednak uważam, że warto raz kupić dobre i nosi kilka sezonów;] Piszę, to bo sama miałam wiele wątpliwości zanim tyle wydałam, ale było warto:) Te są słodkie, ciekawe czy też będą takie trwałe:) Wyglądają na wygodne. Czekam na stylizacje:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  18. Za taka kase to masakra :/

    ReplyDelete
  19. Mam Emu już 3 lata, nigdy bym ich nie zamieniła na żadne inne:D Mam nadzieje że też będą Ci dobrze służyły:) Daisy a kiedy Jakaś stylizacja, tęsknie mi się:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przepraszam nie doczytałam do końca notki, przyznaje się do błędu i czekam na jutrzejszą stylizację:) Pozdrawiam:)

      Delete
  20. a mi sie bardzo podobaja, w Anglii gdzie mieszkam, tego typu buty sa bardzo modne i popularne! i noszone przez kobiety w kazdym wieku!!!
    ja mam prawie 30 lat i tez mam, nie identyczne i duzo tansze, ale je uwielbiam, sa megawygodne, cieple.. :)

    na pewno bedziesz je z przyjemnoscia nosila ! :)

    ReplyDelete
  21. co do Venezi, to uwierz kobieto że jeśli but jest dobrze zrobiony to grzeje nawet przy -30! I uwierz, że buty na wypad do gór też tam znajdziesz bo mają buty na każdą okazję. Tylko trzeba się rozejrzeć ;) A jeśli masz w "nosie" jak wyglądasz nawet jak jest 30 stopni na mrozie to raczej nie mamy o czym z Tobą pisać. Widocznie obce jest Ci motto "klasyka zawsze modna" Bo można wyglądać modnie i przy tym wygodnie i ciepło nie nosząc butów, które przypominają kapcie i deformują stopę. Bo nawet najdroższe Emu czy Ugg po długim czasie noszenia sprawiają, że źle ustawiamy stopy, co może prowadzić do platfusa.

    ReplyDelete
  22. bardzo ladne, to futerko w srodku ma sliczny kolor, juz nie moge sie doczekac stylizacji z nimi:)

    ReplyDelete
  23. Śliczne ! Mają coś w sobie na tle tych wszytskich z Emu i UGG , są urocze;)i kolor śliczny. Pozdrawiam

    ReplyDelete
  24. oj, wyglądają na baaardzo ciepłe! i mają śliczny kolor ♥
    pozdrawiam,
    www.littleberryblossom.blogspot.com :))

    ReplyDelete
  25. Ładna wariacja na temat ugg.
    Swoja droga, to na manhattanie mieszkam a nigdzie ich nie widzialam.
    Uggi zmonopolizowały Stany, są na każdym rogu. Emu też nigdzie nie widzialam...

    ReplyDelete
  26. Czekam z niecierpliwością na dzisiejszą stylizację w tych extra buziakach:D

    ReplyDelete
  27. A zima ucieka ;p Ja juz przygotowana na wiosne ;p
    http://hilffliegen.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Mam takie trochę prywatne pytanie: Czy liczyłaś kiedyś ile wydajesz na ciuchy, buty, kosmetyki? Bo praktycznie cały czas pokazujesz tutaj nowe rzeczy i to w dość wysokich cenach. Nie pytam z zawiści tylko ciekawość mnie zżera :)

    ReplyDelete
  29. śliczne są :)

    ReplyDelete
  30. to ma byc chyba taka nowa wersja UGG czy Emu, ale chyba nie wyrobia sobie marki w Polsce. Wygladaja jak te zwykle, rynkowe za stowe niestety :(

    ReplyDelete
  31. każdy w tych butach wygląda jak kaczucha.

    ReplyDelete
  32. Mam podobne buty tej samej firmy z tym że czerwone i krótkie! chodzę w nich codziennie już drugi miesiąc, wcześniej miałam UGG które były dużo droższe niż te i rozczłapały się w dwa tygodnie, pięta się wykrzywiła i wyglądały obrzydliwie. Te są super! mają bardziej usztywnioną piętę są bardzo wytrzymałe i wygodne no i przede wszystkim ciepłe! Kupiłam je w londynie i nie żałuję ani funta! mają przepiękny i nie powtarzalny kolor!
    Wiem, że w przyszłym roku na pewno kupię sobie takie buty właśnie tej firmy!

    ReplyDelete

Thank you for all your comments and support! ♡