Summer sales!

24.6.11

Dzisiaj w większości sklepów ruszyły wyprzedaże. Wybrałam się na polowanie i kupiłam kilka rzeczy. Byłam nastawiona na sandałki, torebkę, spodnie, spódniczkę. Plany jednak uległy zmianie i wróciłam prawie z samymi bluzeczkami i jedną spódniczką. Sklepy oczywiście wyglądają jakby przeszło przez nie tornado, ciekawe co pozostanie w nich po weekendzie ;) Dziewczyny, jesteście już po zakupach, czy jeszcze przed? ;) ;*

READ IN ENGLISH


W h&m nic się nie dzieje, nadal przecenione są te same rzeczy.
W Bershce i Pull&Bear mimo dużych przecen i szerokiego asortymentu nic sobie nie upatrzyłam. Czekam kiedy River Island przeceni swoje torebki, te ładne ;)


Do tej pory nie wiem, który kolor lepszy :P Wybierałam między czterema wariantami, tylko z dwóch był mój rozmiar i nadal nie wiem, który kolor bardziej mi się podoba ;)
Top - Zara


Bluza na wakacyjne wieczory i t-shirt. Zastanawiam się też, czy nie przydałby mi się taki sam, lecz w innym kolorze ;)
Bluza - Zara, T-shirt - Stradivarius


Oto bluzka w gwiazdki, którą planowałam kupić. Razem z nią miałam upatrzoną bluzkę o takim samym kroju, ale w paski błękitno beżowe - nie było mojego rozmiaru i żałuję, że nie kupiłam jej przed wyprzedażami :(
Spódniczka ma taki sam krój jak moja pomarańczowa, którą niedawno poznałyście. Nie mogłam jednak jej sobie odmówić - leży idealnie i ma piękny kolor, a mi strasznie brakuje teraz spódniczek.
Bluzka, spódniczka - Zara


Niezastąpiony sklep z biżuterią, w którym zawsze wybór jest ogromny - na przecenach pierścionki kosztują 9,90zł, a bransoletki 14,90zł :)))
Biżuteria - Parfois


Jeszcze spodnie :P Klasyczne dżinsy w bardziej nasyconej barwie - Stradivarius

P.s. pozdrawiam czytelniczkę bloga, która podeszła do mnie dzisiaj w Stradivariusie ;) Pierwszy raz ktoś odważył się do mnie podejść i coś powiedzieć, a nie tylko patrzeć jakby ducha zobaczył ;)

, , ,

84 comments

  1. cudeńka:) ale też będę robić wyprzedaż szafy żeby robić miejsce na nowe skarby:)

    ReplyDelete
  2. u mnie nie ma Parfois ;( Daisy, a skąd ty właściwie jesteś;>?

    p.s kocham piersionki!:)

    ReplyDelete
  3. Ja chyba jutro się wybiorę! :) Spódniczka i biżu przepiękna! :)

    ReplyDelete
  4. piękne zakupy!:)
    Bluzka bardziej podoba mi się w kobalcie:)

    ReplyDelete
  5. Super topy z Zary! Jaka jest ich cena?

    Ogólnie bardzo fajne, letnie ciuszki, a przede wszystkim rewelacyjne kolory.
    pozdr

    ReplyDelete
  6. To byłam ja :D Czaiłam się na Ciebie przez 10min w Stradim i stwierdziłam, że podejdę :D Kurde ja żałuję, że nie wzięłam tej spódniczki z Zary, ale te kolejki do przymierzalni mnie przeraziły :/ W niedzielę może udam się ponownie :P Oby coś zostało :D Śliczne kolory bluzeczek wybrałaś :)
    mssh.pinger.pl

    ReplyDelete
  7. Najbardziej podoba mi się spódniczka. Nie wiem czy w tym roku w ogóle skorzystam z wyprzedaży :(

    ReplyDelete
  8. piękne rzeczy ! :)
    spódniczka najlepsza !

    ReplyDelete
  9. w jakiej cenie zolty/niebieski top z zary?

    ReplyDelete
  10. daisy napisz mi prosze w jakiej cenie kupiłas bluzeczki w zarze te z kieszonkami z zamkiem i spodniczka???

    ReplyDelete
  11. super shopping! love all your things! xoxo

    ReplyDelete
  12. wow super zakupy interesuje mnie cena dwoch koszulek ??? w jakim rozmiarze je masz??? s czy m?

    ReplyDelete
  13. love-makeup-fashion: Poznań :)

    Just me...: cieszę się, że podeszłaś, ale za szybko uciekłaś :D

    Anonymous 20:30: które? ;)

    Topy z kieszonkami z Zary kosztują teraz 69zł.

    ReplyDelete
  14. te z zameczkami ??? mam nadzieje ze sie na nie załapie

    ReplyDelete
  15. Kurcze było mi jakoś tak głupio :P Nie chciałam, żebyś pomyślała, że jestem jakaś nie teges :P Następnym razem obiecuję zatrzymać Ciebie na dłużej :P W ogóle to znowu zorientowałam się po waszym aucie, że jesteście w Malcie :) Znów zaparkowałam swój samochód jakieś 4 auta od Hani :P

    ReplyDelete
  16. fajne ciuszki , pozdrawiam i zachęcam do oglądania mojego bloga: )

    ReplyDelete
  17. Fasony, kolory, wzory- jak dla dziecka w podstawówce. A biżuteria? Jak odpustowa tandeta. Trzeba było zamist iść do sklepu i niepotrzebnie wydawać pieniądze siedzieć w domu. Cóż może te rzeczy na tobie i w jakiś ciekawych zestawieniach będa lepiej wyglądać, bo narazie szału nie ma.

    ReplyDelete
  18. piękne te dwie bluzeczki z zary ;-)))

    ReplyDelete
  19. Anonymous 20:38: tak, te z zameczkami :)

    Just me...: hehe naszego auta nie da się nie rozpoznać ;) a to Ty kupowałaś tą dokładkę do hondy? :D

    ReplyDelete
  20. Też Cię widziałam :P Raz jeszcze przed otwarciem sklepów (czekałam aż mi Stradivariusa otworzą, bo upatrzyłam sobie buty) i potem Zarze jakoś po 9. Twój chłopak szukał twojego rozmiaru którejś z rzeczy chyba, prawda? Fajnie mieć takiego, który chce, no chyba, że się poświęca ;)
    Mierzyłam te same topy z zameczkami (fioletowy - możliwe, że podebrałam ci ostatnią S-kę ;) ) ale nie kupiłam bo stanik mi było widać i ten top niebieski w stradivariusie też mierzyłam, ale jakość jego wykonania mnie zawiodła.
    Ta bluzeczka w gwiazdki na jakim dziale? Kurcze chyba przeoczyłam.
    Ja mam w planach jeszcze dwie pary spodni, ale poczekam na większą przecenę.

    ReplyDelete
  21. Taak to ja :P Udało mi się ja znaleźć :P Mój kuzyn był pod wrażeniem i pytał skąd wiedziałam, że coś takiego jest w ogóle :P Nie zdradziłam swojego źródła póki co :P Ja poznaje wasze auto po tych pamperkach przy lusterku i takim żółtym haku (chyba to hak) z tyłu :P

    ReplyDelete
  22. Uuuu to przecenili te topy w Zarze :D w sumie to mało ale dobre i to, bo za 99 zł to bym ich nie zdzierzyła :(

    A teraz nic tylko poleciec i kupic, bo pozniej juz ich nie bedzie.

    pozdr

    ReplyDelete
  23. Anonymous 21:23: hmmm jak szłam obok Stradivariusa to już był otwarty... ale w Zarze byłam :) top fioletowy mi pewnie podebrałaś hehe ;) one różnie wypadają te S-ki, jedne są dopasowane, drugie jakby rozciągnięte :P bluzeczka w gwiazdki jest z działu Zara Woman

    Just me...: to super, że kuzyn zadowolony :) tak tak pamperek Domokun (maskotka japońskiej telewizji) i tow hook ;)

    ReplyDelete
  24. Ależ zakupy, większość rzeczy bardzo mi się podoba! Ja wybieram się po weekendzie, więc trzymaj kciuki, bym zastała coś jeszcze! Póki, co na wyprzedażach upolowałam spodenki i bluzę, bo szczerze powiedziawszy nie miałam ochoty na stanie w tych kolejkach i buszowanie wśród tłumu ludzi, którzy rozrzucają wszystko, ale w poniedziałek wybieram się na łowy z samego rana! :)

    Pozdrawiam
    http://www.fashion-life.pl/

    ReplyDelete
  25. Tzn. Był otwarty, ja do niego wchodziłam :) Na mnie ogólnie ten top wyglądał źle, chociaż z pół godziny z nim chodziłam po sklepie i szukałam tego co chciałam xD
    Dzięki! Jutro będę jeszcze w Plazie to może ten top będzie, bo pewnie podwędziłaś mi XS-skę lub S-kę.

    ReplyDelete
  26. widze zakupki udane, fajne szczególnie, różowa spódniczka i żółty i niebieski top :)

    ReplyDelete
  27. No to coś czuje, że będę mieć kolejną niespodziankę w postaci tow hook'a :P Padnie z wrażenia :P Mam nadzieję, że przy nastepnym "sklepowym" spotkaniu będę mogła chwilkę sobie z Tobą porozmawiać :P

    ReplyDelete
  28. musze czym predzej udac sie do parfois bo dzis nie wiedziec czemu ominelam ten sklep :)

    ReplyDelete
  29. Ja jutro wybieram się na zakupy , mam nadzieje że uda mi sie upolowac topiki z zameczkami sa prześliczne :-)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  30. jak tak dalej pojdzie to wszystko mi wykupisz co ladniejsze ze sklepow a ja biedna bede musiala pojsc do sh ! nie no zart- malo udany. Piekne rzeczy ! :) Pzdr

    ReplyDelete
  31. mijałysmy sie chyba dzis w ZARZE i w Stradim,ale nie mialam odwagi podejsc:)
    pozdrawiam!!

    ReplyDelete
  32. Jeśli chodzi o ten top to żółty!

    ReplyDelete
  33. daisy ile teraz kosztuja te spodniczki w zarze? prosze odpisz, bo zakuwam do egzaminu a jezeli sa przecenione jakos fajnie to rzuce ksiazki w kat i pojde kupic :) / magda

    ReplyDelete
  34. Udały Ci się zakupy! Ja zresztą tez już dzisiaj byłam na polowaniu i jestem zadowolona;)
    Widziałam Cię już kilka razy na zakupach, ale jakoś głupio mi do Ciebie zagadywać;p hehe pozdrawiam

    ReplyDelete
  35. ooo ile pięknych rzeczy ;)

    ReplyDelete
  36. A ja się odezwałam jak się spotkałyśmy hi hi :)
    Zakupy świetne :)

    ReplyDelete
  37. nieźle się obłowiłaś :) wszystko bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  38. U mnie i po zakupach i przed ;-)
    Wszystko co miałam wydałam wczoraj. Część druga po 30 czerwca (czy. wypłata).
    Pierścionki z Parfois są śliczne. W Olsztynie niestety muszę obywac sie bez tego sklepu. Zary tez nie mam. Ech, same nieszczęścia;/

    W jednym z komenatrzy pod innym postem zauważyłam pytanie odnośnie posta poświęconemu kolekcji Twoich butów. Możemy na niego liczyć?

    Pozdrawiam,
    Soldus

    ReplyDelete
  39. świetne zakupy, najbardziej podoba mi się spódnica i biżuteria :)

    ReplyDelete
  40. Addicted to fashion: bo my się już znamy hihi ;)

    Soldus: nie wiem czy zrobię taki wpis ;) :P

    ReplyDelete
  41. kieca piękna ;) soczysty kolor. ;D

    ReplyDelete
  42. Super spódniczka <3



    marystworzy.blogspot.com
    rozowy-wymiar.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Udane zakupy zrobiłaś.
    Mnie w tym roku odstraszają wyprzedaże.
    Zupełnie nie mogę na nich nic ciekawego wyszukać.
    Pozdrawiam Kinga

    ReplyDelete
  44. fajne perełki upolowałaś :) ja wczoraj z samego rana podreptałam na wyprzedaże. Dużo czasu spędziłam w Mohito (uwielbiam ciuchy z tego sklepu, choć często odstraszają cenami) ale ostatecznie postawiłam na Orsey. I udało mi się kupić spódniczkę podobną do tej Twojej pomarańczowej, którą parę postów wcześniej tak się zachwycałam :) tyle że moja jest w kolorze czerwonym ,ale równie żywym :)

    ReplyDelete
  45. Daisy - bardzo udane łowy!
    Ile kosztowała spódniczka? Poluję na podobną, ale nie mogę nigdzie znaleźć :(

    ReplyDelete
  46. duże przeceny w zarze? rzeczywiście warto stracić weekend na zakupy? bo martwe się, że w pon już nie będzie rozmiarów a chciałam białe rurki.

    ReplyDelete
  47. jeszcze jedno pytanko kupiłaś biżuterie w parfois czy torebki tez były przecenione?

    ReplyDelete
  48. Przepiękne zakupy! Ja na shopping wybieram się wieczorem, choć sklepy u mnie już wczoraj wyglądały jak po wielkiej burzy i masz rację... w h&m nic się nie dzieje. Liczyłam, że wczoraj gdy tylko przeglądałam coś w niektórych sklepach - w h&m coś upatrzę bo przeceny są kosmiczne, ale przecenione jest byle co. Fajne rzeczy widziałam w Mohito więc... mam nadzieję, że dzisiaj wrócę z trafionymi zakupami :)

    H.

    ReplyDelete
  49. aaaale kolorowo :) ja już byłam na wyprzedażach, ale chwyciłam tylko kilka rzeczy. Miałam ochotę wybrać się do Zary, jednak boję się tłumu :D

    ReplyDelete
  50. ja dzisiaj sie wybrałam na zakupy i wrazenia na mnie nie zrobiły hmmm stradivarius prawie nic ciekawego nie ma, pull & bear tez nici bershka to samo jedynie zara załapałam sie na tą koszulkę ostatnia s niebieską i z tego sie bardzo cieszę a spódniczke tez miałam zamiar kupic ale s była bardzo szeroka i sie jednak nie zdecydowałam, w h&m to samo za to nowa kolekcja fajna szczerze to wybieram juz rzeczy prawie jesienne swetry itd bo lato szybko minie :) a juz z letnich rzeczy troche mam :P
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  51. Ja jestem strasznie zła , niestety na zakupy będę mogła sobie pozwolic za ok 2 tygodnie . Na pewno wszystko będzie już przebrane . Bywasz częściej w malcie czy starym browarze ? :)
    Jestem ciekawa ceny tej różowej spódniczki , jest przecudowna :D

    ReplyDelete
  52. Ta spodnica Ci sie niestety mega zmechaci ;/ Mialam identyczna i bylam zmuszona ja zwrócic :(

    ReplyDelete
  53. wiekszość rzeczy z Zary, tak jak u mnie :) ale rzeczywiście wszystko tam jest strasznie porozwalane; chciałam kupić tę spódniczkę w czerwonym kolorze, ale oczywiście na było już rozmiaru, cudowne pierścionki z parfois :)

    ReplyDelete
  54. extra zakupy ;] spodniczka wyglada pieknie ;] pozdrawiam.

    ReplyDelete
  55. Daisy zrób wpis o butach ;)
    prosimy ;*

    ReplyDelete
  56. a jakie masz auto skoro się tak wyróżnia ?

    ReplyDelete
  57. będę szczera.. przeglądając wpisy z 2010 bodajże maja? miałaś na nich troszkę grubsze łydki, teraz Twoje ciało wygląda idealnie! jak ty ro zrobiłaś? zdradź nam sekret :) pozdrawiam ciepło :)

    ReplyDelete
  58. świetne rzeczy ! Też upolowałam już pare rzeczy w Zarze i właśnie zastanawialam się nad tymi bluzkami ;)

    ReplyDelete
  59. Anonymous 13:00: 99,-

    Anonymous 13:26: ehhh nie zwróciłam uwagi :P

    Anonymous 17:27: jak mogła się zmechacić skoro jej nie nosiłaś? nie strasz mnie :P

    ReplyDelete
  60. Świetne te jeansy i kolorowe topy z Zary :) Ja jestem jeszcze przed zakupami, ale na pewno niedługo się wybiorę :) mój cel to szpilki, torebka i topy :P

    ReplyDelete
  61. podobają mi się kolorowe topy. <3

    ReplyDelete
  62. Ja się trochę obkupiłam w Zarze w tym roku:) W tym tygodniu wybiorę się jeszcze do innych sklepów:) A tą spódniczkę też mam, ale koralową. Uwielbiam ją:)

    Zapraszam do mnie:)
    http://nikitasfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Ile bym dała za ten sklep z biżuterią warszawie! chyba muszę gdzieś poszukać ;) + b. lubię Twojego bloga ;)

    ReplyDelete
  64. Parfois jest m.in w Złotych Tarasach i na Chmielnej:P

    ReplyDelete
  65. Tandetna biżuteria

    ReplyDelete
  66. Myślę że lepiej kupić jedną ładną rzecz nawet przed wyprzedażami i trochę drożej, niż kupić dużo tanich ale nijakich szmatek.

    ReplyDelete
  67. cudowna spódniczka *_*
    kojarzą Ci się może jakieś sklepy internetowe z ciuchami typu rock glamour ? tutaj stylizacja może ci podpowie : http://3.bp.blogspot.com/-k6hQ-rjMBl4/Td63PBZUcsI/AAAAAAAAB5Q/ydJ1KbVZXPQ/s640/taylor.jpg , http://2.bp.blogspot.com/-buOH03f55Fc/Ta0ibiipJ9I/AAAAAAAAB_o/JG0_MSwVBnI/s1600/Miley-Cyrus-New-Fashion-Styles-of-2011-01.jpg
    Jeśli znasz jakiś sklep z tego typu ciuchami to jeżeli możesz podaj linki w odp. na komentarz ;) z góry dzięki ;) Rose.

    ReplyDelete
  68. spodniczka jest rewelacyjna! czekam na stylizacje:)

    ReplyDelete
  69. Oj, no wiesz. Ja dopiero w środę będę na wyprzedażach, a Ty takiego posta dajesz. Najchętniej zaraz bym wsiadła w samochód i jechała ;p

    ReplyDelete
  70. Duuuże zakupy :) Mówię "nie" sztucznej biżuterii :p ale ubranka będą fajnie na Tobie wyglądać. Kurcze jak ten czas leci... pamiętam jak ponad 1,5 roku temu siedziałam (jeszcze w akademiku) wieczorami i przeglądałam Twoje wpisy... nawet podsyłałam współlokatorce stylizacje, które mi się podobały :) Mamy wspólna przeszłość Daisy :D

    ReplyDelete
  71. Też się nad tą bluzką w groszki zastanawiałam:)
    Ale jednak postawiłam na ubrania bez wzorów.

    ReplyDelete
  72. A czego oczekujesz za 9,90 i 14,90 ? :/ ...

    ReplyDelete
  73. my juz po zakupkach :D :D :D

    ReplyDelete
  74. U mnie w miescie niedawno otworzyli Parfois Gdy przeczytalam na Twoim blogu ze trwaja tam przeceny to dzisiaj tam sie zjawilam i jestem szczesliwa posiadaczka pierscionka w kwiatki z tego sklepu :) Na letnich wyprzedazach kupilam rowniez 2 bluzeczki ;) Najbardziej z Twoich zakupow podoba mi sie spodniczka, super kolor ! :) Pozdro

    ReplyDelete
  75. Jakie piękne kolory! Jak tak na to patrzę, to ma co raz większą ochotę na zakupy ;)

    ReplyDelete
  76. Great, i love all of your clothes !!
    I buy the yellow top ;-)

    Kiss

    ReplyDelete
  77. This makes me want to try more colours on! Also, I am having a giveaway and you might like it! Come check it out!
    Smiles,
    Aina

    THE DUSTY LOFT

    ReplyDelete

Thank you for all your comments and support! ♡