Pikowana kurtka

24.11.12

Dzień dobry! Jak Wam mija weekend? Ja mam chwilę oddechu od pracy i zaraz jadę wymęczyć zabawami mojego małego brata, który kumuluje w sobie takie pokłady energii, że niejeden dorosły mógłby mu pozazdrościć ;) Etap chodzenia, biegania i rozrabiania na dobre rozpoczęty :) Dla Was mam klasyczny set z wczorajszego dnia. Przypuszczam, że to jedne z ostatnich pogodnych dni, dlatego wykorzystuję okazje i częściej zakładam krótsze kurtki, które w grudniu zostaną zastąpione tymi długimi i mocno ocieplanymi. Za śnieżną aurą nie tęsknię, a gdy widzę choinki, Mikołaja i bałwana w centrum handlowym, to jestem już tym wszystkim znudzona. Rozumiem, że dla sklepów okres przedświąteczny oznacza większy utarg, ale ja już odczuwam natłok ludzi i zmęczenie tym corocznym szaleństwem a jeszcze jest listopad... 

READ IN ENGLISH























buty (shoes) - Bata
kurtka (jacket) - tutaj
sweter (sweater) - Zara
torebka (bag) - allegro
spodnie (jeans) - no name
koszula (shirt) - Stradivarius

, , ,

111 comments

  1. Paulina odpoczynek by sie przydał, źle wyglądasz... A przyszła panna młoda to chyba promienna powinna być....??!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. może nie że źle wygląda, ale troszkę mizernie właśnie jakby zmęczona, chociaż dla mnie nadal pięknie pozdrawiam :) Może czas na jakiś urlop? Daisy a czemu nie pochwaliłaś się gdzie byliście w tym roku na wakacje?

      Delete
  2. Kiedy zobaczymy cię w bardziej kobiecych zestawach ?;P jak za dawnych czasów :P

    ReplyDelete
  3. świetna kurtka! chyba nie widzieliśmy jej wcześniej? nie trzeba słońca na tych zdjęciach, bo Ty aż promieniejesz:) wszystkiego dobrego!
    Angela

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, mam ją od niedawna :) Dzięki :)

      Delete
  4. na ostatnim duzym zdjeciu sliiicznie wyszlas, a kurtka b fajna : )

    ReplyDelete
  5. świetna kurtka! :) w ogole to jesteś śliczna ;)

    ReplyDelete
  6. Śliczną masz tą kurteczkę;) Pięknie wyglądasz;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. ile braciszek ma latek? ;d

    ReplyDelete
  8. Piękna Ty! Lubię łaty na łokciach. Mam już marynarki i bluzki z nimi, kurtki jeszcze nie. No i te butki, wyglądają równie świetnie jak w zeszłym roku. Klasyka jest ponadczasowa jednak :).

    ReplyDelete
  9. Gdzie mogę dostać tą złotą bransoletę z Twojej ręki (ta z kolcami[?]) ? :)

    ReplyDelete
  10. no i cudnie! Klasyka!

    http://santhanaz.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. uwielbiam taki styl, dlatego Twój zestaw bardzo mi się podoba :)

    ReplyDelete
  12. zmieniłabym tylko spodnie żeby było bardziej kobieco , ale zima w końcu ! Wszystko reszta super ! :)

    Pozdrawiam :)
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Świetna jest ta kurteczka ! :)

    ReplyDelete
  14. wygladasz prześlicznie!! : DD



    www.live-style20.blogspot.com

    new post !!

    xoxo

    ReplyDelete
  15. bardzo fajna kurtka, a set prosty ale ciekawy :)

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam tego typu kurtki :) ślicznie wyglądasz.

    Pozdrawiam, http://lady-in-high-heels.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Cudowna pikowana kurteczka!:)
    ps.fajnie miec młodszego brata rozrabiakę:D

    ReplyDelete
  18. czarne spodnie byłyby lepsze. ale kurtka ładna ;-)

    ReplyDelete
  19. hmmm ostatni rok był przełomowy dla Ciebei bo albo tak bardzo się postarzałaś (co jest normalne i każda kobieta w tym wieku to przechodzi) albo jesteś ostatnio mega zmęczona i smutna.... Podziwiam Ciebie z poczatków bloga i tamta Daisy daje za wzór - wiecznei uśmiechnięta i poprostu tak radosna że odglądając Twoje zdjęcia każdemu robiło się lepiej na duszy.

    ReplyDelete
  20. Wydaje mi się, że ten set nie natchnie mnie do niczego. To nie zestaw, z którego mogłabym czerpać inspirację. Wybacz, ale jest zwykły, klasyczny dla mnie też ponury i nudny. Tak ubiera się większość ludzi na ulicy. Szaro buro i ponuro :) Jedyny plus, że jesteś ładna i w każdej praktycznie rzeczy wyglądasz po prostu ładnie!!:)jakoś nie lubię tych szpanerskich okularów.
    Ale dużo uśmiechu i miłej zabawy z bratem.
    Nie gniewaj się za jakieś przykre slowa.
    Całuję.

    Domi

    ReplyDelete
  21. a mozna wiedziec gdzie pracujesz? czym sie zajmujesz

    ReplyDelete
  22. Kurtka jest ciekawa, bardzo fajnie to wszystko razem wygląda. :)

    ReplyDelete
  23. Świetna jest ta kurteczka :) torebka i buty również .

    Pozdrawiam! M.

    ReplyDelete
  24. Kurtka jest boska! Świetnie w niej wyglądasz!

    ReplyDelete
  25. Koszula+sweterek, to jest to! I do tego masz świetne buty:) Podoba mi się!
    F.

    ReplyDelete
  26. no faktycznie to taaaakie męczące, że są wystawy świąteczne i ludzie latają po sklepach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Włącz mózgownice! Męczące w tym sensie, ze jak juz nadejdą święta to nie odczuwa się żadnej ekscytacji z tego powodu, bo już ma się przesyt dobry miesiąc przed i mnie tez to męczy od dobrych kilku lat. Kiedys tak nie bylo..A co stylizacji- poprzednia byla na duze NIE, ta jak nabardziej na TAK..

      Delete
  27. świetny zestaw! kurtka jak najbardziej na TAK ;)

    ReplyDelete
  28. Świetny prosty, swobodny zestaw :) Kurtka jest śliczna, zachęciłaś mnie do zakupu. Tylko już faktycznie czas na takie lekkie kurtki niestety się kończy :(

    Pozdrawiam i obserwuję,

    Ewelina

    ReplyDelete
  29. jaki masz rozmiar tej kurtki i jaki to kolor? czarny, brąz czy granat?

    ReplyDelete
    Replies
    1. S, kolor czerń lub brąz, nie pamiętam dokładnie a kolor jest mylący, także nie chce wprowadzić Cię w błąd.

      Delete
  30. Zgadzam się, że ten zestaw nie natchnie. To kolejny set tutaj nie na miarę modowego bloga. Blog modowy ma inspirować, pokazywać nie przebieranki, ale fajną modę codzienną, gdzie nawet spodnie dresowe wygądają fajnie, bo są modnie połączone z innymi częściami garderoby, a nie z bluzą jak do joggingu... Do tego blog modowy ma pokazywać fajne dodatki. Lubię bloga charlize, tam są świetne zestawy, raz eleganckie, raz zawadiackie, raz codzienne i nie chodzi o to, ile ta dziewczyna wydaje na sety, bo można się nimi inspirować i szukać tańszych odpowiedników. Tu jestem na nie. "Moda" jak na zakupy spożywcze w hipermarkecie i niesety dodatki na nie. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. i właśnie dlatego, że tego bloga tak nie znosisz, zaglądasz na każdą stylizację, i właśnie dlatego, że nie inspiruje pod każdą stylizacją zostawiasz po kilka komentarzy (oczywiście zawsze tych nieprzychylnych) :-D. IP nie kłamie.

      Delete
    2. Charlize-mystery jest brzydka , a do tego chamska. Nie lubię jej wypowiedzi i jej odpowiedzi w komentarzach. Ma też wiele poniszczonych rzeczy co sprawia, że wygląda "brudno".

      Delete
  31. Też dokładam się do opinii, że ostatnio bardzo postarzała Ci się twarz. Jesteś jakby taka zmęczona...
    Odpoczywaj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. też uważam, że teraz jakoś inaczej wyglądasz. niby się uśmiechasz, ale oczy nie są radosne. nie wiem, może to faktycznie też kwestia makijażu. jesteś śliczna, ale ewidentnie w ostatnim czasie czegoś brakuje. jakiejś takiej świeżości.

      Delete
  32. zastanawiałam się nad tego typu kurtką, ale w końcu się nie zdecydowałam jak dla mnie za mało kobieca, ale Ty w swojej wyglądasz b.ładnie :))
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  33. na ostatnim wygladasz jak Rutowicz :D

    ReplyDelete
  34. jaki to kolor kurtki z tych co są na stronie mosquito?

    ReplyDelete
  35. Witaj :). Bardzo podoba mi się ten zestaw :). Jest taki w moim stylu :). Zapytam Cię o kurtkę - czy jest ona uszyta w miarę porządnie? Podoba mi się i chciałabym ją sobie zamówić, ale zastanawiam się czy warto. Pozdrawiam z Krakowa :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie jest dobrze, ale każdy może mieć inne zdanie.

      Delete
  36. Zapytam jeszcze w jakim Ty masz tę kurtkę rozmiarze? Jestem podobnej budowy co Ty. Dziękuję za odpowiedzi :).

    ReplyDelete
  37. W kobiecych stylizacjach wyglądasz lepiej, ta kurtka jakoś mi do Ciebie nie pasuje, zdecydowanie ładniej wyglądasz w płaszczykach, ale to tylko moja opinia :]

    ReplyDelete
  38. świetny zestaw ;) kurtka zdecydowany hit tego sezonu ;)

    ReplyDelete
  39. Świetne zestawienie koszuli dżinsowej z pikowaną kurtką, taki nieoczekiwany element:)
    Buty nadają wszystkiemu nowojorskiego szyku^^
    Pozdrowienia
    Veronic

    ReplyDelete
  40. mi ten zestaw bardzo się podoba jest prosty i bardzo Ci w nim dobrze :)

    Pozdrawiam T.S.Z.

    ReplyDelete
  41. genialnie wyglądasz;)

    pozdrawiam
    http://emyniaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Prosto, niewymuszenie i doskonale :*

    ReplyDelete
  43. Wygladasz świetnie, kurtka boska :))

    ReplyDelete
  44. Anonymus 23:44 - cieszę się, że tak śledzisz moją działalność, zaglądam na różne blogi i w zależności, czy mi się podoba czy nie zostawiam opinie. Tutaj zwykle po jednej pod każdym postem (z wyjątkiem postu o sali ślubnej, który wywołał burzliwą dyskusję). Nie jestem jedyną osobą, która Daisy wystawi negatywną opinię, jeśli coś jest nie tak. Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  45. Większość z was zastanawia się dlaczego ona jest ciągle zmeczona, blada itp. Może warto przyjąć do wiadomości, że panna Daisy jest po prostu brzydka?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeśli 4 os (które w praktyce okazałyby się dwoma, akurat IP nie ciężko sprawdzić) na ponad 50 nazywasz większością, to nie można nazwać tego inaczej, jak głupotą i czystą zawiścią :).

      Delete
    2. a ja jestem zdania, ze pewna czesc czytelniczek za kazdym razem stara się dogryzc jakos Daisy, bo nie moga zniesc tego, ze jest niewatpliwie piekna kobieta.

      Delete
  46. kurtka nie bardzo mi się podoba, ale cała reszta super, w szczególności buty- klasa. plus pięknie się uśmiechasz, częściej poproszę takie zdjęcia:P)

    ReplyDelete
  47. Ale sie czepiacie. Przecież Daisy pisała że wręcz jeszcze bardziej dba o siebie, mam na myśli ćwiczenia z Ewą. Na pewno one dodają jej energii - sama dzięki Tobie Daisy zaczęłam ćwiczyć i czuję się o wiele lepiej nie mówiąc o sylwetce:D A to że wygląda szaro itp., przecież to też kwestia światła, a o tej porze roku jest ono szaro-zielono-ponure. I helloł kobiety, przecież jak ma się ponad 20 lat to pojawiają się zmarszczki mimiczne etc. (sama mam 23 lata i mam takie same zmarszczki wokół oczu co Daisy jak się szeroko uśmiecham), tak po prostu jest. Założę się że jakby Daisy zrobiła sobie zastrzyki z botoksu to pół internetu by zawrzało i gadało - no jak ona tak może, a jak wygląda jak piękna, naturalna prawdziwa kobieta, to też marudzicie. Ech, Daisy nie przejmuj się :)

    A.

    ReplyDelete
  48. No to fakt. Włosy , a zwłaszcza grzywka srednio się układa, do tego brzydki makijaz sprawia ze Daisy wyglada na "zmeczona". Powinnaś zmienić podklad i mocniej podkreslac oko. Roż tez by zdziałał cuda. No i nie zapomnij o prostownicy - przynajmniej do grzywki.

    ReplyDelete
  49. Witam,
    Wyglądasz super, kurteczka urocza jedyne czego nie mogę przeboleć to torba która jest niestety kiepską podróba i oczy mnie szczypią bo do Ciebie ona mi nie pasuje.
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  50. postarzałaś się coś ostatnio

    ReplyDelete
  51. Ślicznie wyglądasz - nie zgodzę się z opiniami, że kurtka do Ciebie nie pasuje. Wręcz przeciwnie, wyglądasz elegancko, klasycznie - zresztą ładnemu we wszystkim ładnie :) do tego masz świetny gust :)

    ReplyDelete
  52. Uwielbiam Twojego bloga :); gratuluję Ci sukcesu w życiu prywatnym i chyba też zawodowym. Wydaję mi się, że żyjesz zdecydowanie ponad polski standard. Piękne zdjęcia z podróży, ładne ubrania w dużych ilościach, no i teraz jeszcze organizacja ślubu. Jesteś prześliczną kobietą o cudownym uśmiechu. Czekam niecierpliwie na kolejny post sportowy i jakieś zdjęcia przesłodkiego braciszka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za miłe słowa, jest mi bardzo miło :)

      Delete
  53. I "wrzuc" koniecznie jakies zdjecie Twojego braciszka :)

    ReplyDelete
  54. Pierwszy raz spodobała mi się taka kurtka ;d

    ReplyDelete
  55. a nie za zimno na taką kurteczke? :D

    ReplyDelete
  56. Wyglądasz jakbyś szła na działkę... a te buty !!! dziewczyno wygrzebałaś je ze śmietnika a to że są z Baty nie oznacza,że są ładne...

    ReplyDelete
  57. prosto, ale elegancko :) bardzo mi się podoba:)

    ReplyDelete
  58. Bardzo fajny, praktyczny zestaw :) Mnie najbardziej podoba się połączenie jeansowej koszuli z białym klasycznym sweterkiem. Super! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  59. koń z ciebie a nie baba, rozwalasz ostatnio z zestawami, weź zrób wyprzedaż szafy żeby coś nowego kupić bo menele na ulicy robia większe wrażenie niż ty !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. coś mi się wydaje, ze sama wygladasz jak menel ty komentująca mendo :)

      Delete
  60. wszystko masz strasznie tandetne, żadnej marki tylko darmowe sklepiki, które wciskają podrobiony kit żeby zarobić TO WŁAŚNIE NA TYM POLEGA ŻYCIE BLOGERKI? bo jeśli ja miałabym tak robić to rezygnuję, wolałabym kreować własny styl a nie podpasowywać się tandecie bo DOSTAŁAM ZA DARMO
    dla mnie jest to żenujące sorrry...

    ReplyDelete
    Replies
    1. oj ktoś miał dzisiaj chyba bardzo zły dzień....

      Delete
  61. cool bag! http://katefashionstyle.blogspot.cz/

    ReplyDelete
  62. cieplutko :) kurtka idealna na ta pore roku!
    xxx

    ReplyDelete
  63. co do wyglądu Daisy, to porównując ze zdjęciami sprzed dwóch lat, to widać, że nastąpiła zmiana aparatu.
    poza tym, w TV macie masę wytapetowanych, aż do sztuczności kobiet, czy nie milej chociaż na blogu, który mówi o codziennych sprawach zobaczyć kobietę, która wygląda naturalnie, tak jak większość nas na co dzień?

    ReplyDelete
  64. Świetna ta kurtałka, podoba mi się :)

    ReplyDelete
  65. Tyle tu negatywnych opinii o Twoim wygladzie, o tym ze zle, mdło, blado itd... Z jednej strony dziewczyny moglyby dac spokoj, ale z drugiej mysle sobie, ze to chyba z dobrego serca ciagle sie powtarzaja. Pokusilam sie o przejrzenie Twoich zdjec sprzed dwoch lat i powiemn Ci, ze juz wiem dlaczego w kolko pisza to samo. Roznica w Twoim wygladzie jest prostu ogrooomna. Nie wiem, co sie stalo, ze przestalas sie malowac. Zawsze pisalam, ze jestes sliczna, ale niestety masz urode taka jak ja, tzn. trzeba ją podkreslac, bo na prawde wyglada sie czasami słabo - jasna cera, jasna oprawa oczu, ciemne wlosy, makijaz to po prostu koniecznosc, podstawa przy takiej urodzie! Spojrzyj prosze na linki, ktore zaraz podam i zobacz, jak bardzo sie zmienilas. W 2010 r. wygladalas po prostu zajebiscie! Wracajac do make up'u, to nie wiem, dlaczego ostatnio mowilas, ze nie umiesz sie malowac! na tych zdjeciach masz przeciez sliczny makijaz! Z tych zdjec az bije energia, taka swiezosc i mlodosc (chodzi mi o stan ducha). Masz 25 lat, zbliza sie Twoj slub, a ja mam wrazenie, ze jestes zmeczona zyciem. Kurcze, no na prawde cos nie tak... Oczywiscie to tylko wrazenie na podstawie tego, co widac na zdjeciach. W rzeczywistosci moze byc inaczej, ale niestety tak odbieram teraz Ciebie, Daisy. I nie tylko ja. Prosze opublikuj ten post, aby dziewczyny mogly zobaczyc, jaka piekna na prawde jestes. Teraz to chyba po prostu jakies zaniedbanie.

    http://daisyline.blogspot.com/2010/12/new-love-knitwears.html - ostatnie zdjecie jest fantastyczne! i jak ty sie niby malowac nie umiesz??

    http://daisyline.blogspot.com/2010/12/simply-black.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Różnica polega na tym, że tam na czerwoną pomadkę, a tu nie... myślę, że tak mocno zaakcentowane usta na dzień, wcale nie są koniecznością. Naprawdę, odpuść już sobie =/ to trollowanie, Daisy jest była i pewnie będzie piękna jeszcze długie lata. A jeśli tak wyglądają zaniedbani ludzie dla ciebie, to musisz żyć w wyjątkowo pięknym świecie, oczywiście z tobą tą najpiękniejszą :D

      Delete
    2. Ale jednak coś w tym jest. Daisy się zmieniła. Przede wszystkim fryzura z grzywką na bok była przegenialna. Aktualna jest nietwarzowa. I cholercia dwa lata temu Daisy ubierała się super kobieco, każdy zestaw mi się podobał. I w ogóle mimo, że nigdy się nie malowała zbyt mocno wyglądała świetnie. Teraz jest jakoś tak smutno i szaro. Nawet jak się uśmiecha to nie widać tej radości. No i styl się zmienił. Wcale nie na lepszy. I nie chodzi o to, żeby komuś dogryźć. Ech

      Delete
    3. ja się też zgodzę, ja uwielbiam Twoją dawną fryzurę :) i dawny styl. Uważam że Twoje dawne motto że spodnie zakładasz tylko w czasie oberwania chmury też do Ciebie bardziej pasowało bo w spódnicach wyglądasz bosko!

      Delete
    4. Eee, obecna fryzura jest zdecydowanie lepsza. Włosy są gęste i piękne. Wtedy były wystrzępione i oklapnięte. Ja tam wolę obecną wersję Pauliny:)

      Delete
  66. I na deser jeszcze... http://daisyline.blogspot.com/2010/12/home-sweet-home.html . po prostu BOSKO! Na prawde Daisy, roznica diametralna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. na tych zdjęciach od Ciebie Paulino normalnie bije radość i szczęście :)

      Delete
  67. ahhh.. ta kurtka jest cudna, od dawna mi się taka marzy ;)
    ślicznie wyglądasz!
    PS: dzięki na komentarz ;)

    ReplyDelete
  68. tak poczytalam te komentarze o Twoim wygladzie -zmeczeniu i mam prosta rade po prostu zmien pore roku na wiosne, albo lato... swierzej, promienniej wtedy wygladasz... i jeszcze wazne, Nie Wolno sie zmieniac , moim zdaniem powinnysmy dbac o to by wygladac ciagle na rozpromienione 5 latki, no takie slodziutkie dziewczynki... bo pozniej to juz tylko starosc, staaarosc i jeszcze bardziej staaaarosc.
    ja to juz zapewne strasze mlode dziewczyny bo po 30 jestem... okropnosci, co to za Natura, ze ludzie sie zmieniaja...

    Paulino, a moze to "czepialstwo" sie Ciebie to po prostu zazdrosc. Jestes sliczna mloda kobieta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. No jasne, kazdego rodzaju czepialstwo i zwracanie uwagi to po prostu przejaw zazdrosci! Sorry za okreslenie, ale jakim ograniczonym trzeba byc, zeby w ten sposob rozumowac. Mysle, ze z wiekszosci komentarzy dziewczyn, ktore pisza o zmianie, jaka zaszla u Daisy, da sie wyczuc pewną troskę i dobrą radę. Dziewczyny, w tym ja, w zaden sposob nie chca urazic (i chyba nie urazily) Daisy, tylko pomóc. Sama na poczatku stwierdzilam, ze niektore czytelniczki przesadzaja z tym wytykaniem, ze słabo wyglada, ale kurcze, cos w tym jest. I nie, nie kazdego dnia trzeba pieknie wygladac i rześko się czuc, tak zeby od czlowieka az bila energia, ale u Pauli to juz wystepuje od dluzszego czasu. Ja z wielka przyjemnoscia wracam do jej starych zdjec, bo tam widac, "ze zyje".


      Delete
  69. bardzo mi sie podoba zreszta jak zawsze:) pozdrawiam

    ReplyDelete
  70. Uwielbiam tego typu kurtki, długo szukałam odpowiedniej i w końcu znalazłam, z tym że moja jest w odcieniu butelkowej zieleni. Ty w swojej wyglądasz rewelacyjnie. Zapraszam do mnie

    www.kameliaandpearls.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. hej! Twoje stylizacje są bardzo fajne. Myślę że musisz odkryć bardziej kryjący podkład który wygładzi Twoją cerę, polecam również idealnie wygładzający puder Clarins Loose Powder. Mam taką samą cerę jak Ty i ten puder sprawia że moja cera jest gładziutka i wygląda świeżo :) Dodatkowo polecam dopasowanie dobrego różu :)

    ReplyDelete
  72. Nie tylko Ciebie męczy przedświąteczne szaleństwo. Pierwsze choinki widziałam już po na początku listopada. I jak w grudniu czuć magię świąt? :-)
    Odnośnie setu to bardzo podoba mi się Twoja kurtka, szukałam ładnej pikowanej, ale to co proponowały sklepy nie przypadło mi do gustu, więc zrezygnowałam z zakupu...

    Pozdrawiam
    Szarlotka

    ReplyDelete
  73. Moglabys polecic sprzedajacego Twoja torebke z allegro?

    ReplyDelete
  74. widzę, że nie tylko Tobie spodobały się pikowane kurtki:) pozdrawiam!

    ReplyDelete
  75. Super kurtka. Ona jest koloru czarnego czy w ciemnym brązie? :)

    ReplyDelete
  76. Ta kurtka lezy na tobie lepiej niż na modelkach w sklepie ,ale nie ma juz romziarów ;( a chciałam zakupic :)

    ReplyDelete

Thank you for all your comments and support! ♡